fredag 21 september 2012

oj då, det var ju ett tag sedan

Tiden springer iväg, och så helt plötsligt har jag inte bloggat på nästan jättelänge. Jag som tänkte att det skulle bloggas varje dag, eller så.
Under veckan har följande hänt (håll i er för nu blir det spännande värre):

Jag har jobbat.
Jag har varit med min familj.
Jag har varit nyttig, men också ätit lite rabarberpaj, bara för att det är så attans gott.


Jag har tränat, och gått på stan.
Jag har inte lunchat eller fikat med någon kompis, trots lätta ansträngningar åt det hållet.
Jag har nyst, men jag har också skaffat recept för min nässprej, så nu ska det vara slut med nysandet.
Jag har blivit kramad av barn, mitt eget men även andra.
Jag har varit ledsen och glad.

Revolutionerande tider i familjer Krämer, indeed.

Så här såg det ut när vi firade mässa i källaren i onsdags. Mysigt värre.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar