lördag 1 mars 2014

Blogg100: en resa till

Hundra blogginlägg i hundra dagar. Bered er på många kortisar.

Idag har jag kommit hem från ännu en Sverigeresa. Det har blivit en del, tror knappt jag någonsin har varit lika mycket i Uppsala som under de här åren i utlandet. Lite skojigt. Och jag har nästan ingenting emot det alls, jag trivs verkligen med att vara på resande fot. Om jag hade fått ha med mig alla jag älskar så hade det varit perfekt.

Den här gången blev resan inte alls som tänkt, själva huvudanledningen ställdes in med otroligt kort varsel. Tiden går dock alltid att fylla, och det blev en lång lunch med en god medmänniska som är mycket stöd för mig, och ett möte med bra kollegor på eftermiddagen, och sedan trevlig middag och avslappnad gitarrkonsert med vänner och bekanta. Jag kan helt enkelt inte klaga särskilt mycket. Jag är välsignad med fantastiska människor runtomkring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar